godnatt!

tänkte gå och lägga mig nu.
imorgon väntar skogen & 1,5 mils vandring med klassen + några till klassen. wohow!! taggad till 1000.

skrev de här på fejjan, men måste skriva de här med. bara för de va så gulligt!
‎5årig flicka inne på tjejtoan igår på hockeyn:
"mamma, det ligger snus i papperskorgen, har det varit killar här inne?"
"nej, det är nog någon tjej som har slängt de där"
"vaaa? finns det tjejer som snusar?"

hahah, jag höll på att skratta ihjäl mih va gulligt de va! :')
tänk när man va liten, vilken värd man levde i då egentligen. åhhh.

jaja. nu styr moderaterna, imorgon när jag vaknar kan de vara någon annan? återstår att se!
önska egentligen att jag var mer insatt än vad jag är, jag kan ingenting alls!!!
SD verkar alla hata, konstigt att dom har gått upp då tycker jag? fast jag fattar liksom inte vad dom har gått upp till? för det är ju inte dom som kommer bli dom som leder sverige? alltsååå åhhh. för mycket för mig.
vet att alla lovar massa skit och ingen håller det.

PUSS OCH GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0