godmorgon

nu har jag vaknat, eller för en halvtimme sen kanske. :)
skönt att sova ut lite! nu ska jag gå ner och äta lite frukost, ta rätt på tvätten som inte hann bli klart igår och sen ska jag nog inte göra nå speciellt vad jag vet än :)

hockey va klockan 6, inte 3 som jag skrev i förrgår. så ska väl åka in dit vid fyra, halv fem kanske. (pappa jobbar, därför jag åker in så tidigt) men ska se om de finns nå roligare att göra i en timme än att sitta på en ishall när det inte händer någonting. men de lär de väl inte göra antar jag, så kommer väl få sitta där och vänta ändå! ^^

jaja, nu ska jag BÄDDA MIN SÄNG(?!?!?! hahahaaa) och sen få i mig lite frulle! :)
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0