godmorgon

vaknade vid tio kanske av att jag var så jävla kissnödig, så gick upp och kissade och sen tänkte jag somna om, men et gick ju intäääää. kollade på peter pan som gick på tv :) grät som vanligt när jag ser den filmen, hah.
sen kolla jag på Gilmore Girls, fast gick ner och skulle äta efter ett tag. så skulle jag värma maten, hemgjorde potatisklyfftor & sås. mmmm, gott de låter va? så jag häller upp och sen in i mikron, så när den plingat ska jag känna om potatisen är varm innuti, så jag delar på den och tallriken står tydligen på kanten, så hela tallriken vänder upp och ner och jag har sås fulla benen + hela golvet. fyfan :( så efter typ 15-20 minuter som det tar att torka upp de(!!!) lägger jag i ny mat i mikron, och när jag väl börjar äta de är de inte ens gott, har tappat matlusten :( haha. stackars mig. så jag dissade maten och väntar på att emilia nu ska bli klar i duschen så jag kan duscha och sen åka till mora! :)

tråkigt inlägg, men haha!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0