gissa vad, gissa vad, gissa vad?...

.. JAG SOMNADEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
cool.
har inte duschat än. haha skabbbo jag är! så skönt att sova ett par timmar, mindre skönt att jag inte kommer kunna sova i natt :'))))
har ont i benet, jätte ont faktiskt. tycker så synd om mig själv :)

när jag blev väckt av min söta lilla storasyster gick jag ner och åt lite mat, spagetti och kättfärsås (något jag ine gillar, bara skolans (a)) så jag åt nå vegetariskt med johanna ist :) bra att ha en veggis i familjen ibland ;) de va rätt så gött. pratade även om valet osv runt bordet, ja. ovanligt samtalsämne för tillfället? nejmen det blir lätt rätt högt och tråkig stämning i min familj eftersom vi är sååå många och har lite olika åsikter. hah.. eller egentligen va de väl bara för att jag inte riktigt förstod allting, så jag ville ha lite hjälp och så. men ja, alla är sams tillslut iaf ;) haha

PUSs 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0