fredag

gick faktiskt bra att gå upp imorse, har varit med om segare dagar kan man säga..
fixade och gick till bussen. i skolan väntade bild först och vi målade klart våra "självproträtt", och så satte hon upp dom i korridoren! haha.. sen hade vi resurs, gör ingenting som vanligt där. sen hade vi svenska, lektionen gick fort. sen slutade jag, men gick och åt, wok med nudlar och kött, smakade inte nånting alls tyckte jag men det blev gott med såsen till :) sen satt vi och spelade kort lite innan min buss gick halv ett. va hemma typ ett och nu tror jag att jag ska ta mig en promenad så jag har det gjort för idag! :)

sen blir det en låååååååång skön dusch, och lite fix. ikväll ska jag nog bara vara hemma.
imorn blir det falun med emilia, sen till elajna! ;d mysmys!

SÅ SKÖNT MED HELG!!
veckan har gått sjukt segt, även fast jag varit hemma en dag och hoppat några lektioner..

PUSS SÅ LÄNGE


BILDBRIST. får bli på dom nya jeansen jag köpte igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0