aj

hade ju sovmorgon imorse, men lyckades "försova" mig ändå. har sovit som en stock hela natten. helt sjukt. jätte tungt liksom, har inte vaknat när mina syskon varit in i mitt rum i morse eller så heller, som jag alltid gör. så när klockan ringde vid åtta la jag inte ens märket till de, den ringde till halv nio innan jag började smått vakna. gick upp kanske tjugo i och en timme senare går bussen, och jag ville duscha. såååååååå fick skynda mig som satan!! men jag missade inte bussen iaf! :)

även min stressade morgon började min dag superbra och jag va på damphumör och skrattade åt ty allt? haha.
hoppade av bussen i noret och gick och fråga om praktik, jag kom på att vi kunna fråga på leklust där neranför willys, sååååååå vi gjorde de, och fick de! ;) så vecka 45-47 kommer jag & rebecca vara där! haha wiiiiie! skönt att ha de klart var man ska vara. så, dagen fortsatte bra och vi väntade i 20 minuter på en buss till skolan (JA, de hade gått fortare att gå) så när vi va i skolan vid elva så gick vi och åt. sen sen seeeeen hände de som hände, jag skulle på toa, och lyckas klämma mina fingrar, AJJ FYFANSATAN IHELVETE va ont de gjorde. helt sjukt ont. urch!! va så att dörrarna är sånna som åker igen av sig själv, och det är inte precis sakta dom åker igen utan fort, och hårt, och tungdörr. och där hde jag mina stackars fingrar emellan :(( lill&ringfinger på högerhand, så jag har varit näst intill handikappad störredel av dagen. har inte kunnat skriva, och kunde inte de senaste timmen efter ens röra dom. urch. men nu är de bättre :) gör jävligt ont, men kan röra dom och använda dom iaf :)

chill dag annars, och snart åker jag på innebandy!!
åhhhhhhh. måste plugga, hitta massa fakta osv tills imorn bitti egentligen då jag har turismredovisning. bajs.
får väl fixa de ikväll när jag kommer hem.. för i turism SKA jag få bra betyg! ;)

ska väl kanske göra nånting nu innan också då.

PUSS SÅ LÄNGE /matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0