åh

vill gå och sova, men har man inte börjat plugga förens klockan elva på kvällen innan provet så får man väl helt enkelt skylla sig själv. känns som om provet kommer gå dåligt, pinsamt, verkligen! eftersom jag har provet, jag har ju liksom alla frågor, 6 små uppgifter liksom. åh nej. urch! jag behöver motivation till att plugga lite, har inte alls varit en bra dag för att plugga idag.

justnu längtar jag bara till lördag. kommer bli en lång bra dag!!
börjar med innebandy klockan två, derby dessutom! :)
sen hockey klockan sex, hoppas verkligen att de får 3 poäng till, de behöver dom!
sen blire lite partyyyyy.
hoppas & tror det kommer vara en helbra dag! skönt med helg, verkligen.

men ska väl plugga vidare, och försöka göra ett "attraktivt paketarrangemang i min hemkommun" nu då..........

godnatt alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0