13/9

så skön dag idag!!
skönt med sovmorgon, man känner sig verkligen mycket piggare och mer utvilad bara av att sova typ 1-2 timmar mer :)
efter teatern (som jag förövrigt inte fattade någonting av, men de va kul ändå) så stannade jag faktiskt kvar i skolan och pluggade lite handel, så nu är det som ska vara klart till onsdag klart! skönt att ha någonting gjort så man slipper tänka på det.

sen åkte jag, emilia, matilda & rebecca ner på stan en sväng. kollade igenom lite fort sen gick vi till kaffestugan och fikade, eller ja, åt en macka & latte! :) tur att man har en lillsyster som är rikare än sig själv så när man är helt superpank kan hon bjussa lite! ;) tack (L) sen gick vi till bussen vid två! :)

nu ligger jag här och väntar inte på någotspeciellt, utan bara på att jag ska orka ta och byta om och gå ut och gå en lång, skön promenad! :) funderar på att laga någon god mat till familjen idag och en kladdkaka till efterrätt, hm.. tro om man orkar det..

Jag längtar supermycket till Onsdag iaf. hööhöhö!
Och måste, måste, måste komma på någon praktik plats.. Åhhhhh.. Vill inte vara i Mora.

Jaja, det är mina problem. Nu ska jag höra med Hanniz om hon ska med ut.
Puss (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0