vill till stockholm!

allltsåååååå, jag vill vill vill till stockholm nu!!
har sån lust att bara åka dit i helgen, men de går inte. fan!
jag har verkligen inga pengar, eftersom allt jag har lägger jag undan till Thailand.
men känner verkligen suget till att få lite nytt, att slösa några tusenlappar & att bara gå runt i stockholm.
sitter här och tycker synd om mig själv nu. önska att jag vore rik.
men tror inte att jag kommer ångra mig när jag ligger i Thiland i vinter på en vit strand och turkost vatten 10 meter ifrån mig, nääääe då kan alla stickade tröjor, kavajer, boots, halsdukar få vara oköpta för min del :)


lite bilder från S i sommras.

till frukost fick de bli 2 skinkmackor och varmchkolad (L) mmums!
promenaden har jag inte tagit tag i än, solen försvann? men jag ska se till att ta den lite senare iaf.
nu tar jag mig nog en dusch för att piggna till lite ist.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0