vakna..

för en timme sen.
japp, 19:06 stog min mobilklocka på, och jag vakna av att emilia kom in i mitt rum och va lite stressad, hann inte prata med henne utan hon gick ut igen, jag trodde klockan va 07.06, att jag hade somnat med sminket och kläderna på, att jag hade försovit mig igen! fan vilken konstig känsla de va, fick panik typ :s och tog as lång tid innan jag fatta att de faktiskt var kväll och att jag kuna ta de lite lugnt. började tänka massa ba åh, vad har vi för lektion på morgnen? ska jag verkligen gå till skolan? varför har ignen väckt mig? och så, alltså känner helt sjukt. kan inte ens förklara, låter ju skit töntigt! :( haha

skönt att jag inte försov mig iaf, det ska jag inte göra imorn!!
när jag klev upp nuda gick jag ner och tvätta bort sminket och så.
ingen är hemma här, som vanligt. vill ha mat! ska se om mamma har kommit hem nu då kanske.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0