heeeelgen

hallåå.
har haft en fullt-upp helg, så har inte hunnit setat här, och därför jag inte har uppdaterat.
men nu ska ni få en liten uppdate om både lördag och idag hade jag tänkt ;)

okej, lördag då börjar med att klockan ringer vid halv åtta. fick typ panik för jag trodde de va skola och jag kände hur jävla jobbigt de skulle vara att gå upp till den så jag ville typ gråta, men förstod efter ett tag att de va mitt eget val att den ringde ;) (och det hör inte alls hit, bara skrev de ändååååå haha) ja, och iaf när jag tog mig upp ur sängen typ 40 minuter senare fick jag lov att skynda mig att packa, välja kläder tills kvällen och allt sånt. tog på mig mjukisar och for till mora med johanna som kom vid halv nio. vi fick lov att vänta tills åhlens öppna klockan tio så vi gick till kaffestugan och åt lite frulle. när vi setat där en timme, och klockan blivit tio går vi till åhlens och handlar de vi ska. (fondation) sen går vi vidare till solariumet för johanna ska sola. då passar vi på att sminka oss där inne också eftersom vi inte hade hunnit de på morgonen. hih så vi va där inne rätt så länge alltså. haha!! men sen gick vi iaf ut på stan lite och handla lite annat. när klockan va några timmar senare, typ halv två åkte vi till hallen och mötte upp mammsi och louise. ja, sen kolla vi på innebandy, kais vann!! sen åkte jag och hanniz vidare till ishallen och mora vann också!! efter hockeyn åkte jag hem till elina och bytte om, fixa till lite osv, sen drog vi till gesunda vid kanske nio? nä, ja har ignenaning om tiden egentligen men kan gissa att denva de kanske. där va festen redan ifull gång och jag hade en skitkul kväll, verkligen!! :d eftersom jag hade gott upp så tidigt på morgonen, och inte ätit så mycket under dagen blev jag dock rätt så full! höll på att somna några gånger osv, haha. men det gick bra och jag hade som sagt kul! :d cribbe skulle hem hit på natten så jag åkte med dom hem också, och vi va väl hemma vid fyra? eller nånting.

söndag börjar med att klockan ringer idag också, som tur är inte lika tidigt men typ halv elva.
låg kvar ett tag men sen fick jag lov att gå upp för jag skulle börja och jobba klockan tolv. va seeegt att gå upp, mådde inte så jävla bra kan man säga. men ja, några liter vatten senare och 2 alvedon mådde jag lite bättre iaf. klädde på mig, väckte emilia & cribbe och så åkte vi ner till cafét. jobbade, käkade och stängde. åkte hem, duscha av mig lite, sminka mig, bytte om och allt sen åkte vi på bio. åhhh, va bra den va!! inte alls så rolig som jag trodde, men ändå rolig, haha? trodde de skulle vara mer humor i den liksom. men guud vilken skön film, alltså! :) man blev både glad, ledsen, kär och allt av den! se den folk! I rymden finns inga känslor, alltså. mjaao.
sen åkte vi hem och nu sitter jag här :) är trött, ska nog snart tvätta av sminket och sova. meeeen om jag tvättar av sminket kommer jag bli pigg, så de är inge bra alltså. hm.

ORGENTERING I HEMUS IMORGON BITTI.
ajaj

SKITBRA HELG IAF! tack alla inblandade. (ända dåliga va ju att man fick lov att ställa klockan bägge dagarna, men de måste man väl om man ska hinna med allt;))
PUSS OCH KÄRLEK
/matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0