trevlig kväll

cha chaaa.
kvällen igår blev rätt lyckad ändå :) lyckad och lyckad, men jag hade trevligt! va hemma hos jocke med lite folk, drack, musik, prata osv bara så där lite mysigt :)
hanniz kom och hämta mig, emilia & cribbe vid kanske tjugo i två eller så, sen åkte vi till vika för att lämna dom, sen till wasa för att hämta nån och skjutsa hem honom till våmhus. va hemma kanske halv tre, åt en macka, satt lite vid datorn, tvätta av mig sminket och så. klockan ringde 09.45, fast jag började klockan 12! men jag ställde den en timme innan jag behövde gå upp så jag kunde ligga kvar lääääänge. låg ända tills tio över elva, fixa mig och drog på jobbet. :)

hemma nu, ska nog ta mig en dusch, tvätta bort smink och allt, ta en promenad sen plugga!
bajstråkigt. men behövligt, har prov tisdag, torsdag och en inlämningsuppgift tills torsdag/fredag. :(:(:(
dryg vecka, börjar imorn bitti med styrka på idrotten!

HÖRS HEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0