torsdag

godmorgon!
när jag vaknade imorse kändes det verkligen som lördag.
men nej, det är ju bara torsdag, och imorn måste man masa dig till skolan ändå.
skönt att vara ledig idag iaf! ska plugga, ska strax sätta igång :)
har till och med ätit frukost idag. mamma hade gjort nybakt bröd, var hur gott som hellst. mums!

inge regn idag, härligt. ser faktiskt att det är lite blåhimmel på endel ställen, hoppas solen tittar fram.
ska ta mig en promenad senare ikväll om det inte har börjar spöregna som igår.

tro om mina skor kommer idag också, beställde ju i Söndags, så de borde dom faktiskt göra.
jaja. nu ska jag inte skriva så mycket mer, eller jo. JAG LÄNGTAR SOM TUSAN TILL LÖRDAG! hihi
men nu va de nog inge mer.
vi hörs sen.

pussss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0