Tisdag

Hej!
Ja, idag gick jag till skolan. Höll på att missa bussen, igen. Men klarade mig precis! Första gången jag åkte buss på morgon sen förr, förra Torsdagen tror jag. Herregud. Iallafall läste jag igenom kapitlet på bussen och kände att de inte var så jättesvårt. Har 4 handelslektioner idag, 3 med Leif och den sista med Björn. Leif är som vanligt väldigt seg och vi va 9 stycken i klassen till en början imorse, och vi bara satt och pratade. Typ efter 40 minuter gick han iaf igenom kapitlet vi hade prov på. Sen fick vi en rast, sen gick vi igenom de ämnet vi egentligen hade på den här lektionen, sen kom syon klockan 10. Hon gav oss våran studieplan osv, men min och Beccas stämde inte helt så vi följde med henne ner till henne när hon va klar. Sen fick vi typ gå och äta (en timme innan schemat säger) så vi åt, mmmmm gott med nuggets, ris & curry! Fast jag mådde cpilla så blev inte lika gott som jag hade tyckt annars. :( Sen efter pluggade vi på provet, eller ja, vi sov mest då och sen efter lunchrasten gjorde vi provet, gick superbra faktikst! Hoppas det går lika bra som jag kände också.. VG kanske! Sen mådde jag faktikst så dåligt att jag åkte hem med ett bussen. Hoppade över Björns lektion alltså. Va hemma typ två, la mig och sov och vakna halv sju. Hehe.. Nyss åt jag lite middag, blev hemma gjord pizza som mammi hade gjort, va ap gott. Nu inväntar jag Desperate som börjar om en timme. Ska försöka plugga lite svenska nu innan, men vi fårse om jag gör de eller inte. Känner mig verkligen inge bra, har ont i huvet, kallsvettas, mår illa och så. Vet inte vad de är som gör att jag mår såhär? Måste vara nå virus i kroppen eller nå..

På Torsdag är det klassfoto, fårseee om jag ska vara med. Känner mig inte alls speciellt pepp på de just nu.
Men ändå känns de som om man vill vara med, för annars kommer jag kanske ångra mig om några år? Hm. Vi får helt enkelt se på Torsdag morgon hur jag känner mig, och hur jag gör.


förra årets HP09, dock har ju endel slutat i klassen, och lilla matilda har kommit till :)

Hoppas ni har haft en bra idag!
Imorn börjar jag 12.10 iaf, så åker med 11.45 bussen. skönt!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0