städar rummet

städar och lyssnar på hockeyradion.
allt ser bra ut på hockey sidan för tillfället :)
mitt rum vet jag dock inte.. hm. har vält min hylla, haha ofta nån fatta vad jag mena? men iaf, vet inte om det blev bra, eller inte. men kände att jag behövde lite förändring. lite fult att de som ska stå neråt, liksom "benen" på hyllan är på en kortsida nu.. men bööööh, orkar inte bry mig i de : ) så nu håller jag på att packar i alla grejer i hyllan igen iaf :) väntar på en kycklingrulle också, hähä. fick lov att testa de eftersom dom snacka om att det var så gott i skolan här om dagen, och jag aldrig har smakat :$$

ni får bilder på hyllan senare iaf, så ni förstår vad jag menar ;)
hihi
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0