sovmorgon

JUSTE, kom på attttttt jag har ju fan sovmorgon imorn!
bildlektione inställd = börjar halv tio. skön-t!!

och såhär glad blir jag för detta, hehehe.


5 saker ni kanske inte viste om mig:

1. om jag bestämmt mig för något, så får jag oftast som jag vill. (annars blir jag sur. hehe, dålig vana!)

2. jag har väldigt bra kontakt med alla i min familj, och mina syskon är mina bästavänner helt klart!

3. jag har koncentrationssvårigheter, och även läs & skriv svårigheter.

4. jag har haft dålig syn hela mitt liv, fick glasögon redan när jag var 3 år, och har haft de sen dess. (har dock linser nu och haft de i några år) jag ser jävligtdåligt utan.

5. jag har aldrig färgat mitt hår, tonat underhåret en gång när jag var liten, men aldrig nå mer. många som tror att jag blonderar de, men icke!

/m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0