Söndag

Hallå.
Lite seg uppdate kanske, men ja så kan de bli ibland.
Hockeyn igår va faktiskt jättebra! Spännande och bra spel osv. Sen vann dom också, med 5-3! :)
Efter hockeyn tvingade min söta lilla kusin med mig till Älvdalen, och ja. Vist har jag haft roligare på en Lördagkväll än åh sitta i Älvdalen och va nykter, men jag är så snäll och ställer upp för na så. ;) Kom hem därifrån runt tre i natt och sen ringde klockan vid tio och upp och jobba.

Nu sitter jag här och fryyyyyser.
I veckan väntar 2 handelsprov, sen lär jag väl lämna in svenskan nu nångång, och även bilduppgiften.
Kul att jag ska göra de tills Onsdag då, eftersom sen har vi HÖSTLOV!! wiiiie.
Förmodligen halv-vecka nästa vecka alltså, som börjar tomorroooow.

Har dessutom kollat runt på nätet efter en bikini, men de finns tammefan ingen!!
alltså om man har lite större böst, ska man behöva ha nån jävla tantbikini då? :(
nej fyfan va sur jag blir.
längtar till thailand nu som satan. men snart är de november, december, jul, nyår och sen äntligen!

PUSS /m

Kommentarer
Postat av: Älskade kusin ;)

Men de va snällt att du följde Tildis ;D <33

2010-10-25 @ 20:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0