söndag-gg--g-ggg

heeeeeeeeeej.
lite dålig uppdate men skitsam.
har som sagt jobbat idag, eller ja, jag jobbade väl inte så mycket meeen hehe. va iaf nere på cafét så de får räknas som jobb. ;)
sen åkte jag till mora, hämta emilia, va upp till lägenheten och packa in lite kläder och så, åkte och handla sen home. sen har jag inte gjort mycket mer idag.

imorrrrn är det skola, har endast idrott, spinning en timme, ska köra som fäääään så man känner att dagen har startat bra ;) hihi . vet inte ens om jag ska till skolan iofs, bror på herr doktor som mamma ska ringa imornbitti.
slutar alltså klockan NIO imorn, om jag nu ska dit. haha, har aldrig slutat så tidigt tror ja! men sen ska jag hem och plugga handel, har prov på tisdag. sen ska jag försöka skriva lite svenska... sen innebandy å kvällen! wäwääwäwäää


hihi, sweet bilder från yesterday.
puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh herr kanin :')

PUSS PÅ MIG PUSS PÅ DIG.

LOVE U

2010-10-18 @ 12:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0