skola, sova, dh, plugga, sova

haha, sry för mitt arga inlägg imorse.
men blir så trött på mig själv, jag har missat bussen fredag, måndag & tisdag nu.. åhh!
som tur kom jag i tid imorse ändå, för rebecca åkte med sin mammi in så jag åkte med dom :)
imorn KAN jag fan inte missa bussen, har sovmorgon till kvart över tolv, så åker in med kvart i tolv bussen. skönt, ja!
men ja, nu har jag sovit från 17-21 idag igen, så jag är pigggg nu.
somna med en gång efter skolan, och vakna av att emilia väckte mig när DH började. AHH VA BRA DE ÄR!!! (L)
men nu sitter jag här och pluggar eftersom jag måste vara klar med svenskan imorn när lektionen börjar. bajsbajsbajs. de är fan svårt. ska blandannat skriva ett försvarstal, liksom hhuuuh? hur fan gör man de? sen typ 2 artiklar och sen typ mina tankar osv. segt kan jag säga.

provet gick inte så bra idag. men jag hade ju inte pluggat ett piss, så jag får hoppas på ett G och nöja mig med de isf! :)
min turismlärare ringde mammi idag också och sa att jag fick göra provet efter hon kom hem från grekland och att jag inte behövde oroamig för att få "avdrag" på provet för att jag gör de i efterhand (tydligen kan inte dom andra som gör de sent få full poäng) men de va ju bra iaf att jag kan få de :) SKA FAN FÅ DE NU OCKSÅ!!

jaja, nu ska jag väl fortsätta med detta.
IMORN ÄRE HOCKEEEEEEY! wiiiie

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0