skabbdag

hej.
jag har ett problem, det är att varje gång emilia sover i vika så måste jag komma upp själv, och det gör jag inte!? jag vaknar inte ens av larmet, stänger av de i sömnen eller så, för jag minns inte ens att det ringt.
och det hände mig imorse igen, så jag vaknar lite smått när rebecca ringer vid halv åtta, men hinner inte svara. ligger kvar och tänker "fan ska jag verkligen gå till skolan? kommer ju ändå missa idrotten på morgonen och då har jag bara en lektion" men så smsar jag pappa vid tjugo i åtta och frågar om han kan skjutsa in mig fort, och det kan han, så jag slänger på mig idrottskläderna, ombyte,smink och sånt i en väska och sticker. så snabb har jag aldrig varit. haha! satte inte ens om mitt hår, utan hade min lilla knut på huve som jag hade sovit med! ;) snikkt. men jag hann i tid iaf!! åkte minibuss till hemus där vi orgenterade. sen tillbaka till skolan igen, fixa till sig lite, sminka på mig lite fort och så. sen hade vi bild. skabbig men snabb dag. gjorde inget på bilden den här gången heller. vi ska måla av nån gubbe upp och ner, och jag har fasnat så.. -.- sen slutade vi, vi gick och åt lite mat. sen ringde jag pappi så hämtade han mig.

nu ska jag lägga mig i min säng och "se på film", alltså sova. haha
mår inte så bra, fryser, ont i huvet och håller nog på att bli lite sjuk.
senare ska jag försöka gå ut och gå en promenad, sen pluggaaa till provet imorn.
ska även försöka hinna upp till louise så jag kan göra mitt lilla jobb som jag har lovat. ;)
ska knäppa kort på kattungarna och lägga ut en anons på blockeeet. nån som vill ha kattunge btw? dom är klara att hämta nu och dom kostar ingenting, 2 är svarta & vita och 2 är orange & vita. säg bara till!! :)

jaj.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0