PW & lite sällskap

blev en powerwalk, ja de känns verkligen i benen nu efter faktiskt.
blev varm och svettig, även om de dock bara blev 40 minuter, men de är ju bättre än ingenting iaf. hihi
så nu har jag precis duschat, och ska smörja in mig lite, och sen borde jag börja plugga, men de skiter jag i och ser på sista avsnittet av lite sällskap (L) tråkigt att de är slut alltså :( men "vem kan slå filip och fredrik" börjar ju snart iaf :'))

fårse om de blir skola imorn eller inte, mår faktiskt lite sådär.
har lite feber som kommer och går hela tiden, vet inte vad felet är riktigt.
men vi får helt enkelt se imorn.

på torsdag är de ju studiedag, och jag ska städa mitt rum då!
på fredag kommer nån rörmokare eller va de är? och kopplar in mitt nya elemeeent, wiiie!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0