plugg

hallå bloggiiisch!
har som sagt haft svenska, och handel idag.
gunnar var sjuk, hur mycket tur kan man ha? jag som inte hade gjort svenskan!! de kanske är meningen att jag ska göra den ändå nu då, eftersom allt går med mig. så jag ska försöka göra den idag, iaf lite grann.
på handeln gick vi igenom några frågor på kapitel 3, som vi har prov på nästa onsdag, sen fick vi vårat prov vi gjorde idag sen fick vi sluta. trodde jag skulle få VG på de preovet, men fick 1 poäng över G.. alltså? va händer? men innan jag gjorde provet så trodde jag jag skulle få IG eftersom jag inte pluggat, men när jag väl gjorde preovet kändes de skitbra, men tydligen inte. men leif sa att de inte var någon fara och att jag inte låg illa till iaf, skönt att höra! tråkigt att jag sänker mig, förra året hade jag vg på nästan alla handelsprov :( men jag ska försöka jobba upp lite efter praktiken, jag är så skoltrött (som jag sagt förut) just nu så jag får helt enkelt skylla på de.

igår åt jag tacos, imorse innan skolan åt jag tacos, nu när jag kom hem åt jag tacos. hihi älskar de!
men nu ska jag ta en promenad upp till micko och plugga! hoppas jag får någonting gjort där uppe.

så här tråkigt har jag just nu, haha!


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0