onsdag

vaknade nyss, oj jag som trodde jag skulle vara utvilad, men icke. är jätte trött. kanske går över när jag börja fixa mig lite.

har svenska först idag, ska nog se på Romeo & Julia! :)
sen har vi inköp och varuhantering, börjar en halvtimme senare för 9orna skulle va där först, sen slutar vi kvart i fyra, men tror nog vi får gå kvart över tre som vu brukar. :)

ikväll ska jag åka upp till micko och sitta där helt själv!
ska plugga och gosa med katterna litegrann!
hoppas på att få lite svenska gjord, men först och främst ska jag rikta in mig på att plugga turism! annelie är tillbaka från Grekland och jag ska göra preovet jag inte har gjort än imorn eller fredag. hoppas på MVG! hihi

nu måste jag skynda mig så jag inte missar bussen eller nå. haha
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0