no plugg

vilka tror att jag har pluggat nu daaaaaaa? :D
ni som gissa på att jag har gjort de, ni har så fel.
dagen blev inte alls som jag tänkt mig.
jag har varit i mora från ett, tills nu.
och nu ska jag åka in igen tydligeeeen, pappa vill ha sällskap när han skjutsar emilia. haha åhhh.

just nu känns de inte som om jag orkar till skolan imorn.
men jag måste, eftersom jag va sjuk i tisdags missade jag ju provet, och de måste jag göra imorn.
orkar inte ha nå prov efter mig efter höstlovet och praktiken.
känns som om jag vill hoppa av skolan för tillfället, har ingen motivation till den alls. blääää
vill spy

jaja.
nu tänker jag byta om till nå sköna mjukisbyxor eller nå. hihi
pUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0