Måndag

Hej!
Vaknade imorse, vid halv sju, tog en dusch, blåste håret, klädde på mig, packade, gick till skolan. Eller gick till busshållsplatsen och åkte buss till skolan. ;)
Väl i skolan hade vi idrott, och som sagt våran ända lektion idag. Så nu sitter jag här och är rätt slut i kroppen efter ett gött spinningpass. Skönt! Ska kanske plugga lite och sen har jag fått tid hos läkaren 13.30, så då ska jag och mammi dit. Efter det åker jag in till Mora i guess.

Det var rätt varmt ute idag, eller varmt kanske är att överdriva. Men det var inte alls lika kallt som det brukar vara. Fast nu sitter jag här i en stoooor tjocktröjja och fryser faktiskt.. Det var ju inget ovanligt men ändå.

Tidigt imorse åkte mina två idioter till storasystrar till Polen. Eller dom satte sig på tåget mor Arlanda, och ska väl till Polen så småningom. De ska ut och tågluffa i den "tråkiga" delen av Europa.. Haha! Bara för dom redan har varit på den "roliga" sidan. Men hoppas dom får kul iaf. De ska vara ute i tre veckor. Kommer bli lite smått tomt här hemma. Tur att jag har mina småsyskon kvar. ;) Men iaf så om ni är intreserade av att följa dom så kommer de blogga när det får tid, och här hittar ni bloggen. Ni kommer förmodligen tycka min familj är lika cp som jag, men de är så vi är. hih! (Fast dom kommer vara ganska så ironiska och tycka dom själv är skitroliga) haha!

Nu ska jag fixa lite och sen får vi se vad som händer.
Skriver nog mer senare!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0