lite nytt

äntligen kom skorna idag också!
tyvärr så blir de alltid så här när jag beställer kläder att de blir fel storlek, och i detta fall för stort.
tror jag kan få i 2 par sockor i dessa, även om de bara är storlek 38! ahjaaaa. då slipper jag frysa i vinter iaf ;)
dom va snygga tyckte ja, även om de ser lite stora ut.
well, va lite små ringar med i paketet också. :)
och sen kom emilia hem med kavajen. såååå, nu ska ni få några bilder till hihi.

299:-


vet inte va dom kosta:) säkert typ 30 eller nå


250:-


ja, där va de iaf. :)
har precis varit nere på cafét och ätit kyckling, kulpotatis och mangochuttnisås (hur nu de stavas) mmmm. 
eller precis och precis, efter åt har jag och emilia cyklat runt halva orsa i regnet på en cykel, utan lufft i nått av däcken med typ 3 väskor och 3 kassar med grejer :( haha (JAG TRAMPADE!!)
men nu är jag iaf hemma, och ser ut som jag blir hemma resten av kvällen.

IMORN ÄR DE HOCKEEEEY!!!! :D
hihih
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0