långdaaag

lååång dag!
även fast jag började tolv vad dagen sjukt lång, kom precis hem.
skolan först, åkte hem kanske tre, eller åkte inte hem da, Hanniz hämtade mig så åkte vi till jysk, möbelrondellen, färgaffären, on off och lite fler ställen! haha sen till lägenheten ett tag, sen hämta micko och sen hockey! ja, de låter kanske inte så mycket men de kan jag säga att de va.. heh. hockeyn va iaf sjukt bra idag! mora va as bra :) vann med 7-2 gjorde dom också! gött. men nu har jag 38 graders feber, huvevärk, fryser och är jävligt trött. så blir inge plugg nu int, utan säng med desamma. fårse om jag går till skolan imorn eller inte, bror helt på hur jag mår. fårse om de blir klassfoto också, har inget att ha på mig eller nått? baaaajsis. kommer ångra mig om jag inte är med, men kommer ångra mig om jag är med också. hahah, vilka problem alltså!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0