k-l-a-r

FÖRE



EFTER



dåliga bilder.
jag tror det här blev bättre för ett tag iaf.
nu fattas de bara nånting på väggen ovanför, men jag är ju sämst på att hitta tavlor så de lär väl få fortsätta vara tomt.
dammsuga orkar jag faktiskt inte göra idag, de får bli imorn.
känner att jag varit tillräckligt duktigt som städat, fixat och bytt sängkläder idag iaf! :'))
känns så underbart efter åt!

nu är jag värd lite fejsbook tid, sen ska jag lägga mig. :)
imorn väntar:
skriva svenska
plugga handel
dammsuga
kanske mora med pappi
kanske jobba lite
det är vad jag vet nu iaf.

mora vann btw idag! skön.....t!
skulle vara ännu mer skönt om de vann på lördag, japp de skulle de verkligen!

puss nu
och jag älskar min lillasyster,
eller bägge två föresten (L)

/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0