just nu

har duschat och så nu.
har messat mammi men hon svarar ej, känns skön-t ;)hih så jag slipper jobbaaaa. hähä
fast ska ner dit och käka strax, börjar bli hungrig, så lik bra att förbreda sig på att jobba ändå! har ju trotts allt lovat att jag skulle göra de idag.
skulle behöva måla mina naglar, eller ta bort de nagelack jag har nu och ta på ett nytt. men de får jag göra imorn eller ikväll ist.

skit sam, tråkigt inlägg.
bjuder på en bild för inlägg blir faktiskt roligare då, även om kanske inte denna bild är den roligaste. haha

ser lite brun ut (a) hahah. nej kanske inte :( men de är iaf bara för de är svartvaaaaiit.
bilden är tagen nyss, och som ni kanske vet är jag blekare än aldrig förr för tillfället.. de suwger jö.
men skit samma nu, haha. fan de här blir bara tråkigare och tråkigare, vet inte vad jag skriver o:

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0