HÖSTLOV!!!!!

äntligen säger jag bara, äntligen!!
åh fyfan va skönt. sista lektionen, provet, att ens gå in i skolan för mig på en månad! fattar ni? WÄÄÄÄHH!
29 November blir nästa gång, och tills dess tänker jag njuta! hihi

just nu sitter jag här, kom hem för ett tag sen.
är jävligt glad idag för jag fick G på svenskaprovet som jag var heeelt säker på att de skulle bli ett ig på, fick även 2 poäng från VG på handelsprovet jag gjorde i onsdags! hihi och provet jag gjorde idag gick väl sådär, men får skylla mig själv som aldrig pluggar när jag borde.
efter skolan blev de stan en snabbis för att köpa lite grejer till nästa helg, dock hitta vi inte riktigt va vi skulle ha, men jag köpte lösögonfransar iaf, och en ring. såg även kavajen jag leta efter igår, haha ofta jag hitta den idag men inte igår. men hade inga pengar med mig, så emilia ska springa in och köpa den innan hon åker hem. :)
va halva priser också, wohow. dock kosta den 500 innan, men ja 250 va ju heeeelt okej! ;) hih

även så är mitt nya element ikoplat idag.
och pappa kom nyss hem med en Marabou - vinter vit till mig. vit choklad, va riktigt god :)

lovade ju även att de skulle bli lite roligare inlägg med bilder, så nu har jag knäppt på mina inköpta grejer, och på elementet tillochmed! haha

39.50:-


29.50:- (sry för mina fula, tjocka händer och dåliga bild, men batteriet i mobilen tog slut så fick bara en bild. haha :()


hih


hörs sen då!
pUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0