höst

när man tänker på hösten så tänker iaf jag på att det är mörkare, kallare, blåsigare och allt sånt. även på stora stickade tröjor, filmmys, långa varma duschar, fina färger och så. ja, egentligen är det inget fel på hösten mer än att man vet att vintern är nära. men det finns ju en sak till som jag verkligen inte gillar, det är att vara singel på hösten. näe, fyfan va tråkigt. alltså jag blir så avundsjuk, (och glad för deras skull) på folk som är tillsammans nu, liksom så mysigt! jag vill också. haha! men ja, jag vet att man ska skynda på kärleken. den lär väl komma tidsnog, hoppas jag. men de är klart man måste få drömma lite. hih



nu är klockan nio så jag ska lägga mig i sängen föratt se någon film,
visst brukar de gå söndagsfilmer på tv klockan nio?
en ipren eller två för följa med så jag orkar ta mig till skolan imorn,
för känner mig sjuk.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0