home from school (haha hoppas jag stava rätt)

ja, nu är jag hemma igen.
gick igenom typ NP på svensk, redan? trodde de va i vår. men tydligen ska vi ha nå "test" NP nu i November, dock är vi på praktik då så vi ska inte ha de då. men ja, jag fatta inget alls faktistk. men tror de kommer bli bättre när vi väl får göra de.

sen hade jag prov, gick sådär. hoppas verkligen på ett G iaf. :)
efter skolan skulle vi gå ner på stan, i regnet och vara duktiga och göra vår bild-uppgift som skulle vart innlämnad i måndags egentligen. så vi tar bussen ner på stan och går in på bibblan, och tror ni inte att den utställningen är slut då? :( fuuuck. jaja. vi traskade vidare till cubus där det var 30% på allt idag, lite surt att jag köpte 3 tröjor där i förrgår, för jag hade tjänat på att handla idag ist. häh. men funderar på att åka in och kanske byta en tröja mot en annan, och betala typ 20 kronor i mellanskillnad, men jag tror faktistk inte jag orkar de..

imorn är vi som sagt lediga, jag ska vara duktig och plugga som bara fan!!
och ikväll tror jag jag ska ta tag i mitt rum, städa, dammsuga och byta sängkläder :'))

nu ska jag inte skriva mer.
pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0