hemma idag

blev hemma idag.
hade sån fruktansvärd huvevärk när jag vakna imorse, men tänkte gå ändå (eftersom jag ofta har huvevärk) men så gick jag upp och va jätte yr, så jag la mig igen. sov tills för en halvtimme sen kanske. huvet är sådär, men ska ta lite ipren och äta frukost och hoppas på att det blir bättre! Vädret ser helt okej ut idag, så funderar på att ta mig en lååång promenad innan jag börjar plugga. Har prov imorn, Bransch- och Produktkunskap, inte det roligaste.. Har även Svenska prov på Torsdag, och en inlämningsuppgift  på Fredag, även svneska det med. Buuh. Känner verkligen nu att skolan kommit igång på riktigt..

Kollade även facebook (såklart) nu när jag vakna, och såg att endel hade anmältsig till evengemanget Studenskryssning 2011, självklart måste man vara 18 för att följa med. Åh, kul att man fyller en månad efter. :( Men ja, för väl helt enkelt vänta tills det blir 2012 ist.. Men jag ser fram emot de redan nu, tror de kommer va helt galet! heh

Nej nu blir det somsagt lite knark och frulle! sen förhoppningsvis en promenad på de.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0