hemma

äntligen hemma.
och nu med lite mat + glass i magen är jag mätt, och orkar inte duscha riktigt än..
orkar fan inte plugga heller, ovanligt? nej!

är sugen på lov och fest. längtar till den 5te!
okej, de här kommer ni aldrig få se mig skriva igen, men jag längtar faktikst liiiiiite till snön kommer.. :s
alltså imorse när jag vakna så va de så jävla mörkt ute att jag inte ens såg grannens hus, som är vitt! hallå, fattar ni hur mörkt de va? helt bäcksvart! så jag längtar kanske inte till snön så, utan mer att de blir lite vitt på backen och där med att de ljusnar upp lite ute. men snö, vinter och kyla kan bara dra åt helvete enligt mig egentligen. fyfan för de!

skit i snön och vintern nu, bara att hoppas de blir borta så länge som möjligt.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0