HÄÄJ

seg uppdatering idag, haha. ingen alls faktiskt.
men jag har varit i mora hela dagen, så har inte setat vid datorn.

jaja. segt att ha larm på imorse -.-
men gick upp vid nio, duschade och så sen åkte vi med bussen till mora kvart i tolv (jag och emiliii), gick på stan lite grann. köpte örhängen, och så fika vi på kaffestugan, eller åt frukost. såklart tvingade jag emilia att köpa lite mer grejs, hihi. en svart skjorta, en sån genomskinlig blandannat. sen åkte vi hem till elina, gick över på andra sidan gatan och eftersom de va, eller är skoternsdag idag så har de varit fullt med folk och grejer där hela dagen. när klockan iaf blivit typ halvsex åkte vi äntligen ner på hockeyn. en poäng fick vi iaf, skulle varit skönare med 3, menmen. mora spelade en jättebra match iaf!

haha tråååkigt inlägg. är för trött för att skriva seriöst.
ville festa ikväll, men de blev inte så, blir nog imorn ist!
NU tänker jag lägga mig och sova tror ja, ska jobba imorn också. suuug

bjuder på två bilder, typ dom ända bilder som togs idag, så jaja.
 
haha, seg fan drogad ut på bägge två. men har ju lovat bilder i inläggen så..

invigde btw mina nya skor idag, fan va sköna dom är!
PUSS OCH GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0