frdag

ja, imorse missa jag INTE bussen! wiiiiiie
hann dock inte göra så mycket i morse, eller jag orkade väl mest inte så fick bli en slappisdag med mjooookisar osv.
hade bild, hade resurs(typ inte), hade svenska, slutade. ja, självklart åt jag mat också när de va så god, hihi!
klyftpotatis, kött, gräddsås mmmmmmmmmm! fan va skolans mat har bitt god alltså! :d
sen väntade jag på hanniz som kom och hämta mig vid halv ett, sen åkte vi upp på akuten med hennes finger (hahahah, ni vill inte ens veta vad hon har gjort, idiiiii) ja, där va vi ca 2 timmar, inget brytet eller så, men de blev lite röntkat och lite omplåstrat, lyckdes skämma ut oss och ha jääävligt kul, på akuten? haha ja men vi skrattade iaf som vanligt :) sen åkte vi till lägenheten och bar upp lite grejer och sååååå. sen okQaight (hahah, va rolig ja va nu :() skulle in en snabbis, sen när vi kom ut igen och skulle åka starta in bil jäveln :( HAHA pinsamt!! vi stog liksom mitt i vägen. helt bajsigt. så vi satt där i kanske 15-20 minuter sen kom elina och lelllleee och hjälpte oss ;d sen hem till orsa! hem ett tag sen tog vi cykeln till cafäääät och åt lite god mat där också! hihi

NU ÄR JAG HEMMA ÄR TRÖTT HAR TRÅKIGT (som ni kanske märker) OCH FUNDERAR PÅ ATT LADDA HEM EN FILM ELLER TVÅ

PÖSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSssssssssss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0