besluts ångest

vet inte om jag ska på bio ikväll eller om jag ska vänta tills söndag.
hm.. SKA iaf se filmen, tror de kommer bli en av mina favvisar!! :)
men orkar jag ikväll? den går så himla tidigt, kvart över sex.. och ja, jag vet inte. måste in lite tidigare isf för jag måste handla lite grejs. åhhh :( mår så jävla illa också, vill fan spy. mår ännu sämre när jag åker buss, de suger de här kan jag säga.

jaja, bion jag ska se är såklart "i rymden finns inga känslor", wiiiie!
ska lägga mig i sängen och fundera lite till.

trailern


fick btw inte göra provet idag ändå -.-
åhhh va segt nu när jag satt uppe hela natten och plugga :((
hade hänt nå med hennes dotter så hon va på sjukan.
dessutom orkade jag inte gå upp imorse när klockan ringde så jag har bara haft svenska idag.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0