bajs?

men bläääää?
haha. fan va mina inlägg har blivit deprimerande på den senaste tiden.
inge bilder till inläggen har jag heller, fäään så tråkigt.
ska försöka skärpa mig!!

nu tänker jag tända lite ljus, göra lite varm choklad och kanske plugga lite. hm, njaaa. vill inte få ig, men orkar inte ta upp boken och börja. de går ju ändå inte in nå i huvet för tillfället?
pappa och mamma har hyrt nya beck filmen, och det sägs att det ska vara den bästa av alla beck, funderar på att se den med dom. men mammi har inte kommit hem från jobbet än, så har en liten stund på mig att kanske plugga på.

vill ut och gå också, men nu har de blivit för mörkt att jag ska våga de själv.
alltså måste skaffa en mp3 eller någonting tills jag har köpt mig en ny telefon, så jag vågar gå ut själv. hähä

OKEJ
nu ska jag lova att detta blir mitt sista "klag" inlägg och "utan bilder" inlägg.
DE ÄR JU FÖ FUCKING HÖSTLOV IMORN! wiiiie

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0