ALLTSÅ ÄR NÅ FEL PÅ BLOGGEN??? KOLLA TEXTEN :S

hej, hej, hallå dagboken. haha bert (L)
skolan idag har varit jävligt chill, men segt. hade turism först, ska göra provet imorn ist, så idag kolla vi på bilder från när hon och esteterna va i grekland, och sen på en film om typ sveriges natur eller nå. sen hade jag hål i två timmar, sen svenska, kolla klart på romeo och julia, första gången och såg den och den va jättebra :')) sen hade vi rörligbild och vi satt och prata bort 3 timmar bara. men som sagt, SEG dag, och hela veckan har varit jävligt seg faktiskt! efter skolan gick jag direkt ner på jobbet och jobba lite med mammi. kom precis hem och nu ska jag snart duscha! jobb = pengar, och den här gången ska jag faktiskt inte lägga undan mina pengar utan ska till stan imorn efter skolan och handla lite nödvändiga saker som strumpbyxor, kanske nå smink och så. men några hundra räcker inte så långt.. ska se om de finns någon svart bra klänning också, tills halloween :) vi får se vad jag hittar helt enkelt. ja, imorn ska jag jobba lite till efter stan. slutar ju halv tolv, sen ner på stan, göra en hemuppgift på kultuthuset, shoppa, jobba en timme, sen hem lite och sist hockey :) blir nog en kanon dag och bra avslut på vardagsveckan eller vad man säger. hihi

PUSS NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0