åhhhhhh

hej.
nu har jag vaknat.. igen.
ofta jag somnade i typ 2½ timme till?

jaja.
dax att sätta igång med pluggandet innan DH börjar.
har pratat, eller pratar med rebecca som berättar massa om skolan så jag blir deprimerad.
åhhhhhhh.
orkar fan inte med skolan. vafan händer? :(((((((( </3

vill till thailand nu,
och komma efter ännu mer i skolan.
känns inte som om jag bryr mig i de just nu, för de är ändå så jävla värdelöst!!!!

jaja, sry för mitt klagande.
mitt huve kommer snart att sprängas i 20304304 bitar och jag börjar snart gråta.
Imorn kvar, sen ledig Torsdag, sen lär jag väl få lov att gå Fredag ändå nu.
men TVÅ dagar kvar innan ett efterlängtat lov och sen praktik.
heja matilda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0