åhhhh

jätte missnöjd med klasskortet, både enskilda och gruppfotot.
men nu äre gjort iaf. vi va typ 13 stycken från klassen med, värsta mobb klassen vi är. haha liksom.
somnade runt halv tre i natt pga att jag hde så ont i huvet. mammi masserade lite, och gav mig lite mediciiiin så somnade jag väl nån timme efter de, och då va klockan som sagt kanske halv tre.
sen ringde hon även till vårdcentralen imorse, skulle ringa tillbaka på måndag så KANSKE vi fick tid -.- men så segt! men jaja.

hade även svenskaprov idag som gick skitdåligt rent ut sagt. kommer få IG helt klart.

orkar inte skriva mer nu, bör plugga men ska säga att jag glömde de hemma imorn. hähäh

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0