vi är två hjärtan, i samma kropp

åh, va det är kallt!
ska vrida upp elementet, men då kommer jag svettas sönder inatt ist. haha

blev inge utklädningsköp ändå :( ska se om jag hittar imorn, annars vet jag inte hur jag ska göra..
handla en concealer (85), och en ring (30) och sen inget mer. dessutom började det spöregna typ när vi kom fram så vi va där en timme bara.

nu är jag på lite deppigt humör, ska väl lägga mig och sova strax.
imorn ska jag nog fara upp till micko och vara där i några timmar,
kommer även att bo där i helgen tror jag för ingen är hemma då :)
men om en vecka kommer mina bebis systrar heem, åhhh jag saknar dom så!


blev väldigt svartklädd idag. haha?
ful bild, bjur på´t!

puss nu da

ahjuuuuste, har fått förfrågan om jobb..
vet inte hur jag ska göra?
har ju mitt jobb hos mammsan redan, kanske är bra med ett till? eller?
åhhh. vet inte! :(
får ta en funderare på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0