världens bästa pappa

idag har vi firat min kära, älskade pappa eftersom det är farsdag. :)
och ja, han är världens bästa pappa. han ställer alltid upp och gör saker för andra innan han tänker på sig själv.
vi köpte en skiva och en chokladask till honom iaf, kanske inte världens bästa presenter men vi har sämst fantasi, jag och mina syskon. iaf så älskar jag dig pappa, men de vet du redan :)<3

nu är jag trött, som alltid så ska snart lägga mig och sova.
imorn väntar första dagen på praktiken på vecka två, medans alla är lediga och kan ligga hemma och sova -.-


hoppas ni har haft en bra helg, även om de flesta som jag vet har gått i skolan ;)
PUSSSSSSSsss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0