ung & bortskämd

såg precis ung & bortskämd på 1an, alltså?!?!!!!
haha, eller? föfan, "vuxna" människor som är över 20 år och inte ens kan handla själv?
jean-pierre från paradise hotell va även med här,så nu har han skämmt ut sig i två serier på samma säsong :') grattis!
nej men seriöst, de där är inte okej. om ni missade så se de nästa vecka, klockan åtta på ettan som sagt.
okej, jag förstår att dom inte ville göra uppdraget dom fick för det hade jag aldrig gjort heller, men vafan -.-
jag hoppas de är fejk, annars är de riktigt pinsamt :)

hehe jaja
jag tror jag håller på att bli sjuk, har ont i hela kroppen osv.
kan bro på att jag stod ute rätt länge i fredags utan jacka? smaaaaarttt.

nu ska jag spela lite ponniiieeespel på fejjan innan jag går och lägger mig.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0