trött tjej

är så himla tröttttt.
förstår inte varför jag inte har duschat tidigare idag? kommer bli pigg nu när jag duschar ju. -.-
kom iaf hem hit vid fem eller nå, setat här, åt lite potatisgratäng, fläskfilé & rödvinssås (L) fifan så gött! åt även cheesecake till efterrätt (a) heheähhöhuhu. sen följde jag med pappa och skjutsa emilia till vika, och så handlade vi lite och sånt. nu är jag hemma och är som sagt äckligt trött.


haha har tagit en bild idag med min underbart bra mobilkamera,
i mörkret, fick lov att dra upp ljusstyrkan på max och haha vilken dålig bild!
men bättre än inget antar jag.

nu ska jag väl snart försöka orka dra mig ner till duschen så jag kan sova nångång.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0