tråk

så jävla trött och slut.
är halvt sjuk också, min hals = </3! samma med huvet, sen har jag ont i kroppen och feber till och från.
men jag kämpar på på "jobbet" ändå, imorn är det onsdag, sen bara torsdag och fredag kvar av denna vecka :) de går ju fort när man väl är där. men så segt att komma upp för jag kan inte somna om kvällarna? vet inte varför riktigt.

imorn har alla tvåor (haha skrev ettor först, känns fortfarande som om jag går i ettan!) NP i svenska, men de slipper vi iaf. känns skönt:)

sitter här och inväntar desperet nu iaf, bara två timmar kvar...
kommer fan somna innan tror ja. haha.

i helgen är det hockey på fredag, hockey på lördag och innebandy på söndag. wiiie!
imorn eller på torsdag kommer även jimmy som ska tappetsera, måla om och fixa allt i lägenheten så de blir klart i helgen också, skönt! :)

tråkigt inlägg, tråkigt liv.
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0