torsdag

oj, jisses va lovet går fort!!
imorn är det helg igen. men egentligen är jag inte så överaskad att det går fort, hela terminen har ju inprencip (stavas) gått fort hittills. tråkigt att de går fort när det är lov bara :(
jamen som sagt, fredag imorn = fest! ska handla det absolut sista idag nu bara, så blir mora en sväng, eller blir nog där hela kvällen. har hört rykten om att det är grillning hos elaaajna. haha, fatta grilla nu? kallt! kommer ha 20 tjocktröjor :') men med lite trevligt folk blir det nog toppen! hihi

innan det ska jag upp till micko, ja jag vet jag har sagt de typ i en vecka nu och de inte har blivit nå..... haha
men idag ska jag upp på riktigt, måste lämna lousie jacka osv och lite så för micko ska ha med sig den imorn bitti när han åker :) ska även kika lite om jag hittar nå bra smink tills imorn, hihi (a) vet inte hur jag ska sminka mig än... och vet inte vem som ska göra de åt mig, need help. nu skulle mina käka syskon vara hemma! är ju sånt här som är till för ;)

mammsan ringde nyss och fråga om jag ville jobba idag, tyvärr fick jag säga nej efter som min dag är rätt full.
bäst att klä på sig nu och trampa upp på berget!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0