tisdag

håller på att sminka mig, platta håret, byta kläder osv. ja, fixa mig lite granna helt enkelt. ska åka in till mora en sväng om en timme med mina småsyskon. har jobbat idag, så är grymt trött. inte alls va de jobbigt, men jag somna vid kanske halv tre inatt, så började jag jobba halv nio. :( gick iofs upp 08.18, och va i tid ;) hähä! fast sov fortfarande när jag kom till jobbet tror jag! haha somnade dessutom efter nåntimme på frysboxen (a)
nog om det, ska in och göra ett nytt försök att hitta nå tills fredag, har bytt lite planer för utklädnad så hoppas jag hittar nå den här gången :) tråkigt att jag blir nå tråkigt, önska jag hade råd att köpa sånna där riktiga utklädnader, men dom kostar ju typ 500, och de har jag verkligen inte råd med för tillfället för att bara ha en kväll :( men när vi väl är där, fulla och glada tror jag inte så många tänker på utklädnaden i första hand, får jag hoppas iaf ;)

nuuu måste jag skynda mig så jag inte missar bussen, (jag har ju en förmåga att göra de alltid!)
skriver mer senare, och då ska ni få nån bild också, men tyvärr har jag ingen till detta inlägg!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0