This is the part that nobody mentions

måste både städa och plugga.. åh, jag orkar inte. när man kommer hem från praktiken är man ju helt slut!
men nu är det iaf bara imorn och på Fredag kvar, och tur är väl egentligen det för annars vet jag inte hur vi skulle klara de? jag & rebecca har varit sjukt trötta och flamsiga både igår och idag. hahah! fast hon va jävligt dum när hon skrämde mig med en jävla plastorm, fyfann...... </3 men annars har vi skrattat och hållit på som jag vet inte vad. hähä



men ska kanske försöka göra ett städryck nu ikväll, men jag tror inte jag orkar. men hade varit skönt att få de gjort, så kan jag plugga imorn (som jag inte kommer göra) sen är jag helt ledig i helgen. men ja, lär väl spara allt till söndagkväll som alltid.. -.- fast städningen är ju inget måste, men de är lite mys om man får lite fint, så kan jag sätta in ljusstake och allt sånt också eftersom det redan är första advent i helgen!!! :o en månad prick idag, till julafton också!



jamen nu ska jag iag inte skriva nå mer.
pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0