städar

godmorgon!
jag vaknade för ungefär en timme sen och nu håller jag på att städa mitt rum för fullt!
jajamen de är faktiskt sant! jag älskar känslan av ett nystädat rum och nya sängkläder, fan va man känner sig duktig när man går och lägger sig den kvällen. ;) synd att de bara får vara städat i högt en dag i mitt rum. haha!

jaja, första advent idag. ska städa klart, sen tänkte jag faktiskt fråga min kära lillasyster maya och emma om dom vill baka lite pepparkakor med mig! :) sen ska jag även leta reda på, eller be pappsen köpa en julstjärna till mitt fönster. ikväll kommer jag förmodligen (inte) plugga, det är de som är tanken iaf. fårse om jag sover på tomtebo inatt eller om jag sover här.

men nu ska jag fortsätta iaf, skriver mer senare då ni förhoppnigsvis får lite bilder också.

pusss

i mina drömmar så är du min, i varje tanke som jag har så är jag din.
djupt i mitt hjärta bor kärleken, och den ska alltid finnas här för dig min vän.

Kommentarer
Postat av: Frida

tack vad söt du är matilda! :)

2010-11-28 @ 18:52:21
URL: http://www.nattstad.se/fridalicious

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0